ee gb

Turundusarenguprogramm 2017

Saaremaa Arenduskeskus kutsub osalema praktilisse turundusarenguprogrammi. Eesmärgiks on edendada turundusteadlikkust Saaremaa ettevõtetes, avaliku sektori organisatsioonides ja kodanikeühendustes, läbi mille oleks võimalik arendada organisatsioone seesmiselt ning maakonna kuvandit tervikuna.

Eesmärgiks on anda osalistele ülevaade kaasaegsetest turundustrendidest ja õpetada reaalselt kasutama kaasaegseid turundustööriistu. Rõhume just neile asjadele, mida igaüks ise enda huvides ära teha saab, üsna lihtsa vaevaga, piisab vaid tahtest ja pealehakkamisest.

Kui senised turunduskoolitused on reeglina ühepäevased ja kõiki teemasid pinnapealselt käsitlevad, siis selle sarja põhirõhk on süvitsi minemisel ja kaasategemisel. Iga turundusteadlik organisatsioon ja ettevõte mängib sihtkohaturunduses üha enam rolli ning meie ülesandeks on selliste potentsiaalsete organisatsioonide turundusteadlikkuse kasvatamine, koostööks motiveerimine ja üldisesse mainekujundusse kaasamine.

Koolituspäevi on kokku 5, fookus tugevalt praktilisel väljundil.


Grupi suuruseks 40 osalist ning vajalik on eelregistreerumine. Registreerumistähtaeg on 30.08 (lõppenud, grupp täis).

Programmi pääsenud tehakse registreerumisvormi alusel teatavaks hiljemalt 5. septembriks e-maili teel.


EESMÄRGID:

  • Edendada turundusteadlikkust Saaremaa ettevõtetes, avaliku sektori organisatsioonides ja kodanikuühendustes.
  • Arendada organisatsioone seesmiselt ja Saaremaa kuvandit tervikuna.
  • Ülevaade kaasaegsetest turundustrendidest.
  • Õpetada reaalselt kasutama kaasaegseid turundustööriistu.
  • Programmi läbinutele väljastatakse "tunnustus".


PROGRAMMIKAVA:

  • I õppepäev - 14. september (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, GoSPA

"Kuidas internetis turundada nii, et see poleks mitte kulu, vaid investeering – Strateegiast taktikaliste tööriistadeni.“

    • Kes on sinu ettevõtte ideaalne klient ja miks kõik sellest peab algama (+praktiline osa).
    • Kuidas ideaalset klienti päriselt tundma ja mõistma õppida (+praktiline osa).
    • Milline näeb välja internetiturunduse strateegilise plaani üldpilt (+praktiline osa).
    • Millised müügimudelid internetis toimivad ja mida peaksid ka sina katsetama (+praktiline osa).
    • Kuidas ja milliseid numbreid internetis mõõtma peaksid.
    • Millised tööriistad ja raamatud teevad su elu turunduses lihtsamaks.

Koolitaja: Timo Porval, digiagentuur Lavii


  • II õppepäev - 28. september (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, GoSPA

“Kaasaegsed turundustrendid ja tööriistad“

    • Sotsiaalmeedia turundus vs. traditsiooniline turundus.
    • Facebooki algoritm Edge Rank.
    • Sotsiaalmeedia kasutus Eestis.
    • LinkedIn'i eripärad ja võimalused.
    • Sotsiaalmeedia kanalite eesmärgid.
    • Instagrami eripärad ja algoritim.
    • Sisuturunduse võimalused sotsiaalmeedias.
    • Kliendini jõudmine läbi reklaami.
    • 5-3-2 reegel sotsiaalmeedias postitamiseks.
    • Facebooki reklaamivõimalused.
    • Linkide postitamine ja pealkirjade valik.
    • LinkedIn'i reklaamivõimalused.
    • Piltide ja videode postitamine.
    • Instagrami reklaamivõimalused.

Koolitaja: Taavi Tammpere, www.socialfly.ee


"2017 kõige populaarsemad sotsiaalmeediakanalid Facebook ja Instagram - kuidas läbi nende inimesteni jõuda.“

      • Kuidas läbi sotsiaalmeedia kasvatada otseliiklust kodulehele ja orgaanilist otsingutulemust Google´s.
      • Kuidas teha koostööd blogijate ja instagramijatega oma toote reklaamimisel.
      • Kuidas luua Facebookis poolautomaatseid kampaaniaid, mis toovad 24/7/365 uusi külastusi.
      • Kuidas olemasoleva kliendibaasi põhjal luua nendesarnane “soe” publik.
      • Miks inimesed sinu kodulehelt ilma ostuta lahkuvad.
      • Konkreetsed näited, ebaõnnestumised, katsetused ja õppetunnid.

    Koolitajad: Sven Nuum ja Teet Torim, www.boost.ee ja www.nullist.ee


    • IV õppepäev - 26. oktoober (neljapäev) kell 10:45 – 16:30, GoSPA

    “Veebiloomine ja analüüsitööriistad.“

      • Kodulehe eesmärk. Milleks koduleht?
      • Kodulehtede maksumus (domeen, hosting, templiidid, sisuhaldus).
      • Kliendi teekond kodulehel.
      • Kodulehe analüüsimine.
      • Kodulehe sisuloome ja SEO.
      • Sagedasemad vead kodulehe loomisel ja tellimisel.
      • Levinumad kodulehtede platvormid.
      • Kodulehtede tüübid (tutvustavad, müüki toetavad, veebipoed)

    Koolitaja: Priit Pedastsaar, www.elixir.ee


    • V õppepäev - kuupäev lahtine (november 2017). Täpne aeg ja koht selgub pärast IV õppepäeva.

    “Kõik see, millest eelnevalt väheks jäi” - käsitlusele tulevad teemad, mida osalejad vastavalt tagasiside lehtedele ise oluliseks peavad.


    KOOLITAJATEST LÄHEMALT:

    timo.jpg

    Timo on internetiturunduse entusiast. Keskendub tulemusele ja mõõdetavusele. Turundusideedes keskendub suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad: digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.


    Taavi2.jpg

    Taavi Tammpere on oma ala praktik, kes on e-strateegiate ja virtuaalsete kliendisuhete loomisega tegelenud juba aastaid. Ta õpetab Estonian Busines Schoolis sotsiaalmeedia turundust nii Tallinnas kui ka Helsingis. Taavi on Digital Marketing Manager Eesti start up’is Like a Local Guide. Taavi eesmärk on aidata saavutada läbi e-kanalite maksimaalseid tulemusi minimaalse pingutusega.


    Sven_ja_Teet2.jpg

    Mehed, kes toodavad Saaremaal Boost Yourself supertoitude segusid ja müüvad neid e-poes. Nad on nullist pannud püsti äri, mis tegi esimesel täisaastal üle 120 000€ müüki, jõudis Digitegu ja kasutajasõbralike veebipoodide 2016.a. finaali ning millel on kliente kõikjal üle maailma – Euroopast Põhja-Ameerikani. Anname sinu ettevõttele hoo sisse juba 5 praktilise tunniga.


    Priit.jpg

    Loov- ja prototüüpimisagentuuri Elixir juht ja ideoloog. Aianduse doktor, veebilehtede entusiast ning tuntud start-up ettevõtte Click & Grow virtuaalaednik, veebi ja tarkvara vundament. Loonud ja nõustanud veebiehitust alates pisikestest elustiiliettevõtetest kuni kõrgdisaini, ülikoolide ja tootmisettevõteteni välja.


    MIKS OSALEDA?

    • Eesti parimad praktikud koju kätte.
    • Tänased toimivad lahendused, mida saad ise nüüd ja kohe rakendada.
    • Tõuge äri/ettevõtmise kasvatamiseks, tuntus ja pildilolek.
    • Läbitud teemade kohta tunnustus kogu programmi läbinutele.
    • Ainult 40 kohta.
    • Programmi rahaline väärtus kokku: ca 1800 EUR/üks osaleja.
    • Osalustasu Sulle vaid 95 EUR+KM.
    • Osalustasu sisaldab lõunasööki ja ühte kohvipausi igal koolituspäeval

    NB! Saaremaa Arenduskeskuse poolt programmi korraldamisele kulutatud summad loetakse vähese tähtsusega abiks (VTA). Kõik programmis osalejad annavad registreerumisega oma nõusoleku VTA arvestamiseks. Vastavalt määrusele 1407/2013 ei tohi ühele ettevõtjale ja kontsernile, millesse ettevõtja kuulub, antava vähese tähtsusega abi (VTA) kogusumma ettevõtte mis tahes kolme majandusaasta pikkuse ajavahemiku jooksul ületada 200 000 eurot. Rendi või tasu eest kaupu vedava maanteetranspordi valdkonnas tegutseva taotleja puhul ei ületa ettevõtte mis tahes kolme majandusaasta pikkuse ajavahemiku jooksul taotlejale eraldatud vähese tähtsusega abi kogusumma koos meetme raames taotletava toetusega 100 000 eurot. Lähemalt VTA-st.

    Kontrolli oma ettevõtte VTA vaba jääki.


    Turundusarenguprogrammi toetajad:

    • SA Saaremaa Arenduskeskus – projekt "Piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks" (PATEE 2017)
    • Saaremaa Omavalitsuste Liit ja Saare maakonna omavalitsused
    • Euroopa Regionaalarengu Fond


    Programmikoordinaator:

    Rainer Paenurk

    rainer@sasak.ee

    4 520 570


    Projekti kaasrahastab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest Euroopa Regionaalarengu Fondi kaudu ning läbiviija on Saaremaa Arenduskeskus (SAK).

    eas_yhevarviline_logo_sinine.jpg KYSK-Sisemin_logo_KodYhisk_toetuseks.jpg Logo_rahandusministeerium.jpg EL_Regionaalarengu_Fond_horisontaalne.jpg EL_Sotsiaalfond_horisontaalne_OIGE.jpg Maakondlikud arenduskeskused LEADER_logos_UUS2.png
    web by Elixir